niedziela, 1 lutego 2015

7 rzeczy do zrobienia w styczniu - PODSUMOWANIE

  Na początku każdego miesiąca będę publikować listę kilku zadań,które chciałabym zrealizować w ciągu  30 dni.Mam nadzieję, że pozwoli mi to spiąć tyłek i zmotywować się do ich wykonania. Listę rzeczy do zrobienia w styczniu mogliście przeczytać TUTAJ. Czas więc na podsumowanie !
 
 1.Zrobić porządek na dysku komputera.
Udało się ! Zaktualizowałam nareszcie antywirusa, pousuwałam nieużywane gry i programy.Uporządkowałam pulpit i pozbyłam się wszystkich niechcianych rzeczy.
  
2.Uporządkować zdjęcia i zgrać je na płyty.
Zdjęcia pogrupowałam w foldery i część zgrałam na nośniki. Niestety brakło mi płyt, więc nie wszystkie zdjęcia zostały zgrane, ale na dniach to zrobię.
 
3.Przeczytać jedną książkę.
Zaczęłam czytać "Agenta" Gretkowskiej, ale nie dałam rady skończyć.Jestem na jakiejś 1/3. W tym miesiącu miałam ciężkie dni w pracy, wracałam do domu nawet po 15 godzinach i zwyczajnie nie miałam siły i ochoty na czytanie.
 
4.Wypróbować woski yankee candle.
Wykonane! Zamówiłam 3 woski, o których możecie przeczytać niżej.

5.Stopniowo wracać do zdrowego odżywiania.
Nie jestem w 100% zadowolona, ale jest znacznie lepiej niż było.Zaczęłam pić znów zieloną herbatę,zwracać uwagę na składy i jeść owsianki na śniadanie!

6.Codziennie wypijać conajmniej 3 szklanki zielonej herbaty.
Zrealizowane!
7.Duolingo
Przez pierwsze kilka dni, nie mogłam się oderwać, ale później oczywiście odpuściłam.Wolałam iść spać po pracy niż uczyć się angielskiego.

Zrealizowałam 5 na 7 zadań i jestem z siebie zadowolona, chociaż mogło być lepiej! :) Właśnie ustalam listę zadań do wykonania w lutym ! :)

2 komentarze:

  1. Oooo ten kubek wydaje się duuuży! Idealny na ulubioną zieloną herbatę :> Trzymam kciuki za realizację Twoich planów. Pewnie w lutym się uda! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek jest ogromny ! Nie dziękuję i mam nadzieję, że się uda !:)

      Usuń