wtorek, 3 lutego 2015

6 rzeczy do zrobienia w lutym

Ruszam z porcją zadań do wykonania na kolejny miesiąc:

1.Skompletować domową apteczkę.
Mote to dziwne, ale w moim domu nie ma konkretnego miejsca na przechwywanie leków.Część mam w pokoju,część w łazience, albo kuchennej szafce.Chcę to wszystko uporządkować, zorganizować i mieć w jednym miejscu, najlepiej pod ręką.Muszę dokupić też kilka rzeczy,które zawsze powinny być w aptecze, a się akurat skończyły.

2.Spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu.
Przez zimę bardzo się rozleniwiłam, nie chce mi się wystawiać nosa z domu na dłużej niż kilka minut.Mam zamiar więcej spacerować.Sądzę, że z tym akurat nie będzie problemu i mój beagle się postara o to, żebym nie zakwitła w domu.

3.Wrócić do treningów z MelB i hula-hop.
Bardzo chcę wrócić do ćwiczeń z MelB, po których widziałam naprawdę duże efekty.Wszystko zależy od tego jak będzie wyglądał mój grafik w pracy.

4.Obejrzeć co najmniej 2 ambitniejsze filmy niż "Dlaczego ja" i "Trudne sprawy"
Zostawię to bez komentarza :D

5.Kupić zaparzacz do herbaty i lunchboxa.
Lubię zielone,liściaste herbaty, ale nigdy nie chcę mi się bawić w wyciąganie liści z kubka czy przecedzanie.Lunbox przyda mi się to zabireania ze sobą posiłków do pracy.

6.Wybrać i wywołać chociaż kilka zdjęć.
W albumach same starocie, a i w ramkach na zdjęcia przydałoby się coś zmienić.


Mam nadzieję, że w tym miesiącu uda mi się zrealizować wszystkie sobie zadania.

Pozdrawiam, aonka.

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za spełnienie punkcików ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dlaczego ja" i "Trudne sprawy" :D
    Skąd to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nr 4 rozbawiłaś mnie do łez :D No co ty jest jeszcze ukryta prawda :P A co do zaparzacza herbaty to jest to super rzecz :) Oczywiście na codzień wybieram zwykle herbaty w torebkach ale w weekendy albo jak mamy gości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zapomniałam o Ukrytej prawdzie :D u mnie tylko ja piję liściastą herbatę :)

      Usuń
  4. I jak tam poszło? Chyba podkradnę Ci pomysł na tego posta, mogę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie,że tak ! Poszło tragicznie:( Ostatnio brak mi motywacji do działania !

      Usuń