środa, 16 listopada 2011

Adidas for women, Daily Scrub

Adidas for women, Daily Scrub
  
Dzisiaj chciałabym Wam napisać kilka słów o scrubie marki Adidas.Używałam go już bardzo dawno temu, a tym razem wylądował u mnie zupełnie przypadkiem. Poprosiłam tatę o zakup najzwyklejszego żelu pod prysznic,ale wiadomo jak to mężczyzna nie zwraca uwagi na szczegóły capnął pierwszy lepszy i scrub po raz kolejny wpadł w moje ręce.

"Peelingujący żel po prysznic adidas dla kobiet. Zawiera mikroperełki delikatnie usuwające martwy naskórek. Kremowa formuła sprawi, że Twoja skóra zyska zdrowy, promienny wygląd. Nie zawiera mydła, przetestowany dermatologicznie, do częstego stosowania."
(źródło: wizaż.pl)


Cena: ok 10 zł
Pojemność: 250 ml


Żel ma w sobie maleńkie drobinki (starałam się pokazać na zdjęciu), które bardzo delikatnie złuszczają naskórek.Mi osobiście to odpowiada bo mogę go używać codziennie.Napewno nie sprawdzi się jako "prawdziwy" peeling.Dobrze myje i odświeża.Ma genialny zapach,który dość długo utrzymuje się na skórze.Jest gęsty,ale niestety mało wydajny.Korek ma za duży otwór przez co wydobywa się zbyt dużo produktu.Fajnie się pieni i nie podrażnia, ani nie wysusza.Moja skóra po jego użyciu jest gładka i delikatna w dotyku..Kolejnym plusem jest antypoślizgowe opakowanie,żel nie wyślizguje się z rąk podczas kąpieli.Trochę przeszkadza mi to,że nie zawsze udaje mi się postawić go do góry nogami :D. Podsumowując : całkiem fajny produkt, ale miewałam lepsze i za niższą cenę:)

Skład dla zainteresowanych: