niedziela, 27 listopada 2011

jesienna pogoda nie nastraja.

No właśnie.Za oknem, szaro i ponuro co sprawia, że mam totalnego lenia i nic mi się nie chce.Wypadałoby może przeczytać jakąś ciekawą książkę.Polecacie jakieś dobre, polskie powieści? :) Lubię posiedzieć z dobrą lekturą, goraca herbatą (najlepiej z rumem ) pod kocem w długie i zimne wieczory.Pogoda i deszcz z aoknem działa na mnie okropnie: chodzę przytłoczona i jakaś nieobecna.
                                                            
                                                   *********************

 
Wczoraj z odsieczą na jesienną chandrę przybył mój Kochany TŻ,zrobił mi niespodziankę ii uraczył mnie paką z Kindera i dwoma pysznymi drinkami. 

A w środku Kinderowej paczki same wspaniałości:
 Pochłonęłam pół kinder-niespodzianki, 2 kostki kinder Bueno i kawałek nosa Hipcia.Resztą podzieliłam się z TŻ-tem, bo co za słodko to niezdrowo :D pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.


5 komentarzy:

  1. eh ja jesiennie, i w strachu przed smutnym poniedziałkiem napiekłam babeczek :)
    kinder niespodzianka ma najlepszą czekoladę na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam tylko rozpakować zabawkę, ale jak poczułam ten zapach to musiałam zjeść chociaż kawałek. W ogóle w ten weekemd pogrzeszyłam sobie ciastem. Buu !

    OdpowiedzUsuń
  3. och, kocham kinderki wszelkiej maści :)

    ps. Zostałaś otagowana :)

    http://swiat-karolki.blogspot.com/b/post-preview?token=lKOP7TMBAAA.ABc8xZT_3eZPDIjFlHooqg.K1wFhjOnPn8X_jKmN4N6ig&postId=6427401285537058232&type=POST

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh świetnie Cię rozumiem tez mam jakąś depresje i wszystko widzę w czarnych kolorach i zamiast pozytywnych myśli to raczej same smutki mi po głowie chodzą, zawsze poprawiam sobie nastrój pójściem do solarium, oczywiście słodycze koniecznie również muszą być, ale powiem Ci że jeszcze nikt nie zrobił dla mnie czegoś tak miłego jak Ciebie spotkało, miło że jest ktoś kto Cię tak rozumie i wspiera,

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczcie sobie produkty tej firmy :) http://manufakturapolska.pl/ Ich pierwszy sklep w Polsce:) 100% Naturalne kosmetyki :) Ja się już przeżuciłam na ich produkty bo po testach wyszły najlepiej :) Mają bardzo wiele ciekawych serii: np. Seria Winna, Czeskie Piwo, Morze Martwe, Czekolada i Pomarancz dalej juz nie pamietam :) Jestem studentką a ceny mnie cieszą :) Bardzo Polecam :)

    OdpowiedzUsuń