wtorek, 15 listopada 2011

Ziaja - oliwki do masażu

Jakiś czas temu wzięłam udział w pewnym konkursie.Odpowiedziałam na jedno proste pytanie i o wszystkim zapomniałam, aż pewnego pięknego dnia zawitał do mnie pan listonosz z paczuchą.Wygrałam 4 oliwki do masażu Ziaji. Narazie nie mogę zbyt wiele o nich powiedzieć,bo nie używałam ich systematycznie, ale pokrótce pokażę Wam co i jak.

"Nowatorskie oliwki w żelu przeznaczone do masażu ciała.Do stosowania również w gabinetach kosmetycznych i fizykoterapeutycznych.Łączą wyjątkowe właściwości pielęgnacyjne z estetyką i praktycznośćią użycia"

Sposób użycia: Na suche dłonie nanieść oliwkę i delikatnie masować skórę ciała i/lub twarzy.Można używać przed i po kąpieli.Idealne do codziennego stosowania.W reakcji z wodą oliwka metnieje nie zmieniając właściowści produktu.Preparat wyłącznie do użytku zewnetrznego.

1. Rozgrzewająca oliwka w żelu do masażu


Od producenta: Daje stopniowy efekt rozgrzania.Lekko natłuszcza,regeneruje i doskonale wygładza naskórek.Wyraźnie zmiękcza skórę,nadaje jej elastyczność i sprężystość.Pozostawia skórę delikatną i aksamitną w dotyku.Zawiera orientaln-kwiatową kompozycję zapachową.


Zawiera: kapsaicynę z papryki Cayenne, bio-Ca2+ Coralliny officinalis,witaminy E i F,eco-certyfikowaną
substancję żelującą.
Skład:



2. Relaksująca odżywka w żelu do masażu


Od producenta: Delikatnie natłuszcza i regeneruje naskórek.Wyraźnie zmiękcza skórę, poprawia jej sprężystość i elastyczność.Działa uspakajająco oraz zapewnia uczucie kojącego relaksu.Pozostawia skórę aksamitną i delikatna w dotyku.Zawiera korzenno-cedrową kompozycję zapachową.


Zawiera: olej bawełniany,trójglicerydy z oleju kukurydzianego, witaminy E i F, eco-certyfikowaną substancję żelującą


Skład:





3. Ujędrniajaca oliwka w żelu do masażu


Od producenta: Działa ujędrniająco,poprawia sprężystość i elastyczność skóry oraz zabopiega jej wiotczeniu.Delikatnie natłuszcza i regeneruje naskórek.Pozostawia skórę aksamitną i delikatną w dotyku.Zawiera orzeźwiająco-morską kompozycję zapachową.


Zawiera: algi- Enteromorpha compressa, Laminaria ochroleuca, witaminy E i F, eco-certyfikowaną substancję żelującą.

Skład:


4. Wyszczuplająca oliwka w żelu do masażu


Od producenta: Wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz zmniejsza objawy cellulitu.Poprawia strukturę skóry, jej sprężystość i elastyczność.Delikatnie natłuszcza i regeneruje naskórek.Pozostawia skórę aksamitną i delikatną w dotyku.Zawiera orzeźwiająco-pomarańczową kompozycję zapachową. 


Zawiera:  Ekstrakty z ananasa,bluszczu,rozmarynu, morszczyna i gorzkiej pomarańczy, witaminy E i F i eco-certyfikowaną substancję żelującą.

Skład:


Kilka słów ode mnie: Gdybym miała sama kupować sobie którąś z oliwek zdecydowanie wybrałabym wersję z pompką.Moim zdaniem niepraktyczny jest tutaj "słoiczek".Ręce są tłuste i ciężko go zakręcić.
Wypróbowałam już oliwkę relaksującą na moim Towarzyszu Życiowym i baardzo sobie chwalił :D.Użyłam też wyszczuplającej w duecie z hula-hop, ale narazie tylko 2 razy więc nic dziwnego,że efektów nie zauważyłam.
Wszystkie oliwki mają po 180 ml.Mają śliczne,żywe kolory i cudownie pachną. Aż żałuję,że nie możecie ich poczuć :)

10 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję, bo interesuje mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o super produkty! czekam na szersze recenzje ;)
    ja mam oliwkę antycellulitową, ale starszą wersję tej z pompką (taka pastelowa,pomarańczowa; wspominałam o niej u mnie przy okazji pielęgnacji włosów), używam jej właściwie do wszystkiego, i w jej przypadku wcale nie jest tak, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OO nawet nie wiedzialam o ich istnieniu, a wygladaja tak ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny recenzja będzie o ile zbiorę się, żeby ich systematycznie używać zwłaszca tej ujędrniającej i wyszczuplającej bo sama jestem ich ciekawa:D

    Monika wyglądają ciekawie, a pachną jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiej nagrody :D Świetnie się prezentują i można je w różny sposób wykorzystać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wolałabym wersję w pompką i w nast miesiącu taką kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że na 1 miesjcu w składzie parafina, bo mnie zapycha ;(
    ale kolory fajne, taka miła odmiana bo "standardowych" kolorach kosmetyków ;)
    + masz super motto/nagłówek bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamyczek - apetycznie, prawda?:D
    Ania - to fakt, kolor zdecydowanie je wyróżnia :)

    Mallene, Kosmetyczna - dziękuje, za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To że Ziaja ma dobre kremy i balsamy to wiedziałam, od zawsze kupuje do krem do rąk i to Masło kakaowe ze względu na świetny zapach i skóra jest fajnie po nim miękka ale takich oliwek w żelu to jeszcze nigdy nie używałam, powiem szczerze że pierwszy raz je widzę i jestem bardzo zainteresowana jakie będą odczucia po ich zastosowaniu, chętnie o tym napisze:)no właśnie najlepsze efekty będą po min stosowania jakiś miesiąc ale pierwsze wrażenie tez jest istotne.

    OdpowiedzUsuń