poniedziałek, 11 lipca 2011

Haul cz. I

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje wczorajsze zakupy,Haul podzielę na 2 części,bo w piątek dostanę kolejne zamówienie z Avonu i wtedy zrobię osobny post na temat zakupów katalogowych.Będąc w mieście,które ma zaszczyt mieć u siebie Auchan,dorwałam wreszcie maskę Lorysa i przy okazji kilka innych rzeczy.:)

 1. Joanna Naturia, Szampon do włosów przetłuszczających się i normalnych z pokrzywą i zieloną herbatą. 3.68 zł
2.Joanna "Z apteczki babuni",Balsam regenerująco-nawilżajacy do włosów suchych i zniszczonych. 
4.98 zł
3..Joanna Naturia, Szampon do włosów farbowanych z makiem i bawełną 
3.68 zł 
4.Bielenda,Ogórek&Limonka,  Żel myjący+peeling+serum (przeciw błyszczeniu,cera mieszana i tłusta)
11.99 zł 
5.Bielenda,Ogórek&Limonka, Tonik matujący  (przeciw błyszczeniu,cera mieszana i tłusta)
9.97 zł 
6.Absolute Care, Masło do ciała Zielona Herbata
7.99 zł 
7.Lorys Snake Oil, Krem nawilżajacy do włosów zniszczonych
12.99 zł 

 Jeśli chcielibyście przeczytać coś więcej na temat któregoś z wyżej przedstawionych produktów,dajcie znać w komentarzu

A teraz trochę nie-kosmetycznie :) Zobaczcie jakie cudne kolczyki wypatrzyłam w Housie.Cena też powalająca, całe 4.90 !

i jeszcze coś..
nareszcie upolowałam hula-hop z masażerem ! Wcześniej kupiłam sobie takie normalne,ale bylo za małe i nie nadawało się do kręcenia, to jest ogromneee i kręcenie nim nie sprawia mi żadnych trudności.Pokancerowałam już sobie trochę ciało,ale się nie poddam:)
  

2 komentarze:

  1. Muszę spróbowac tego żelu z Bielandy, lubie tą firmę, a tego produktu nie próbowałam :) zapraszam tez na swojego bloga http://kufereklili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wypróbowałam szampon z pokrzywą i zieloną herbatą. ogólnie ok. ale chyba jestem średnio zadowolona, chyba dla brunetek jest trochę za słaby. włosy się poprawiły i nie musiałam myć ich codziennie tylko myję, co drugi dzień, chyba że nie muszę się nikomu pokazywać.;p no i mógłby być wydajniejszy...200 ml poszło w niecały miesiąc.
    pozwolisz że pożyczę sobie jedno zdjęcie? właśnie tego szamponu? potrzebuję do posta a mój już wykończyłam i nie bardzo jest jak i czemu zdjęcia robić.:P

    zapraszam do siebie:
    http://voice-of-miss-juliettes-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń