piątek, 4 listopada 2011

Po mojej długiej nieobecności z powodu braku internetu (między innymi) - wracam ! Chciałam Wam pokazać mój zbiór kosmetyków pielęgnacyjnych.Nadal realizuję projekt denko i naprawdę dużo zużyłam,ale wyrzucałam opakowania bo i tak nie miałam jak dodac notki,więc musicie mi wierzyć na słowo:)

MOJA PIELĘGNACJA: 

1 - twarz 


2 - włosy


 3 - dłonie


 4 - stopy


 5 - hig.intymna,wazelina,olej rycynowy


 6 - ciało


 7 - ciało 2


 8 - włosy 2


Na zdjęciach zabrakło antyperspirantu Garniera, żelu Biały Jeleń i pasty do zębów :)

W niedługim czasie przewiduję recenzje oliwek Ziaji oraz moje pierwsze małe rozdanie. !

6 komentarzy:

  1. Poleciłabyś ten balsam do włosów z Joanny? bo ja dumam nad nim za każdym razem jak jestem w Rossmanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co u mnie się dobrze spisuje, ale wtedy jak używam raz na jakiś czas. To chyba jedyny balsam bez spłukiwania który nie obciąża moich dłuugich włosów.fanie mi je nawilżył, odswiezył i zregenerował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten różowy krem do rąk z Avonu, ale go nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja właśnie wręcz przeciwnie, jak dla mnie jest całkiem okej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten zielony tonik bielendy :) bardzo delikatny i odświeżający :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń