środa, 12 lutego 2014

Wasa sandwich, czyli kanapka z serkiem.

Dzisiaj w łapki wpadła mi przekąska od Wasy. Capnęłam ją głównie z czystej ciekawości, bo nigdzie wcześniej jej nie widziałam.

Do wyboru mamy kilka wariantów smakowych:
  •  serek i papryka
  •  serek i pomidor z bazylią
  •  serek i czekolada
  •  serek i francuskie zioła
  •  serek i szczypiorek
U mnie dostępne były akurat dwa ostatnie smaki.Zdecydowałam się na wariant z ziołami. W środku opakowania znajdziemy dwie podłużne (rozklejające się) kanapki z chrupkiego,pełnoziarnistego pieczywa przełożone serkiem z dodatkami.
                                                    

Przyznam, że nadzienie smakuje naprawdę dobrze.Jest  kremowe i wręcz rozpływa się w ustach. W połączeniu z ziołami ma swój specyficzny smak, którego jakoś nie mogę do niczego porównać. Jest po prostu pyszne ! Samo pieczywo wypada przy nim blado. W moim odczuciu jest po prostu bez smaku.

W przeciwieństwie do pieczywa lekkiego, żytniego od Wasy, które kupuje regularnie, na to na pewno więcej się nie skuszę.Po pierwsze, nie przekonuje mnie cena ( 1.99 za dwa maleńkie 15 gramowe paluszki). Po 2, jedna sztuka ma aż 72 kalorie ! Zaspokoiłam swoją ciekawość, ponownie na pewno nie kupię.

P.S. Tym razem nie obiecuję żadnego powrotu, bo jak zwykle na obietnicach się skończy :)
       Jutro przepis na razowy makaron z kurczakiem i pietruszkowym pesto.


1 komentarz:

  1. Swego czasu nawet często kupowałam kanapki czekoladowe wasy bo mają wyjątkowo dobry skład. Tylko szkoda że ich cena jest tak wysoka przez co wprowadzenie ich do diety na stałe kosztowało by majątek. Te czekoladowe najbardziej mi smakowały http://www.open-youweb.com/kanapka-czekoladowa-od-wasa-opinia/ i tutaj rodzi się pytanie, czy może ktoś wie jak zrobić coś podobnego samemu? Bo wolała bym pieniądza oszczędzać jak by dało się takie upiec w domu.

    OdpowiedzUsuń