niedziela, 13 października 2013

Jelly Bean

Będąc ostatnio z chłopakiem w Rossmanie, naszą uwagę przyciągnęło pudełeczko z napisem Jelly Bean. Fasolki wszystkich smaków? Wiedzieliśmy,że muszą być nasze:)

W  opakowaniu znajdziemy 36 smaków małych, fasolkowatych żelków.Niektóre były przepyszne i jak na złość było ich najmniej w paczce. Najbardziej smakowały mi : arbuz, czereśnia i guma balonowa. Obrzydliwe jak dla mnie natomiast były cynamon, kawa latte i lukrecja. Ta ostatnia wręcz wykrzywiała mi twarz.


Fasolki oczywiście nie są oryginalne, ale są fajną opcją dla tych, którzy nie mają gdzie kupić prawdziwej wersji żelków : Jelly Belly. Jelly Bean możemy kupić w Rossmanie za mniej więcej 5 zł i o ile się nie mylę także w Empiku.

Fajna opcja na moment "mam na coś ochotę,ale sama nie wiem na co":) Pochłonęliśmy całe pudełko jednego dnia w dwóch podejściach:)

7 komentarzy:

  1. Nie widziałam nigdy ;d niedługo wybieram się do Rossmanna to zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym spróbować tych oryginalnych fasolek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te oryginalne nie są wcale takie dobre, jest też kilka które są pyszne a są też takie, które są niestety niezbyt smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może będę miała kiedyś okazje się przekonać, bo ciekawość bierze górę:)

      Usuń
  4. uwielbiam <3 zawsze kupuje je w tkmaxxie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do najbliższego Tkmaxa mam 70 km :D Dobrze, że Rossman jest prawie pod ręką:)

      Usuń