poniedziałek, 30 września 2013

Zakupy wrześniowe

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam zakupy kosmetyczne, które poczyniłam we wrześniu.Jest tego trochę i nadal brakuje mi mnóstwa rzeczy.Czekam z niecierpliwością na gazetkę kosmetyczną Biedronki ! :)
ROSSMAN

 
1.Isana, oliwkowy krem do rąk 2.99
2.Isana, pianka do golenia 5.29 
(uwierzycie,że mam ją 1 raz? i wiem,że nie ostatni jest rewelacyjna)
3.Eveline, balsam do ciała 13.29
4.Green Pharmacy, jaskółcze ziele, krem do rąk i paznokci 4.49
(pomyliłam produkty i kupiłam go jednak w Naturze :) )
5.Ziaja, tonik ogórkowy 5.19
6.Ziaja,maseczka oczyszczająca 1.59

NATURA


1. No 36, krem do stóp i paznokci (zakupiony w Rossmanie) 4.29
2.Fa, antyperspirant 7.99
3.La rive, love dance ( potrzebowałam jakiegoś taniego pachniucha do torebki) 8.39
4.Se yo, figa i granat, żel pod prysznic  4.99
5.Farmona, tutti frutti, peeling do ciała 3.99

 BIEDRONKA

1.Oceana, lawendowy żel pod prysznic (ceny nie pamiętam)
2.Eveline, balsam do ciała, 4.99
3.Intimea, płyn do higieny intymnej, 2.99
4.Be beauty, płyn micelarny do demakijażu, 4.39
5.Biosilk, jedwab do włosów, (ceny nie pamiętam)
6.Fruit Kiss, mydła 0.99

Podsumowując na kosmetyki we wrześniu wydałam ok 8o zł.Myślę,że nie jest tak źle.Podejrzewam,że w następnym miesiącu wydam dużo więcej. 

Miałyście któryś z tych produktów?

*****************
A dziś podczas zakupów spożywczych trafiliśmy z Tżtem na -30 i 40% na wszystkie czekolady w Biedronce!
I jak tu nabrać motywacji na dietę?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz