poniedziałek, 25 czerwca 2012

Moje zużycia - CZERWIEC

Cześć dziewczyny !
Co prawda czerwiec jeszcze się nie skończył, ale chciałabym pokazać Wam moje zużycia, bo po pierwsze nie mam już gdzie trzymać pustych opakowań, a po drugie jestem w stu procentach pewna,że w czerwcu nic już nie zużyję.Myślę, że nie jest źle, bo wykończyłam aż 12 pełnowymiarowych produktów. Same zobaczcie:


TADAM !


1.Soraya, Antyperspirant - jestem pozytywnie zaskoczona, bo jak na "kulkę" dobrze się spisywał, dość szybko schnął i eliminował brzydki zapach. Ogólnie nie lubię tego typu antyperspirantów, ale z tym się polubiliśmy.
2.Garnier, Antyperspirant - to już moje kolejne opakowanie, miałam kilka wersji, ale do tej zawsze chętnie wracam.


3. Ziaja, Demakijaż uniwersalny - wiem, że istnieje wiele niepochlebnych opinii na temat tego płynu, ja jednak nie narzekam. Nie lubię mleczek do demakijażu, bo mam wrażenie,że mnie zapychają. Teraz w moim zbiorze wyląduje napewno dwufaza z Bielendy.
4.Avon, SSS - zmiękczający krem do rąk. To moje 2 opakowanie, wykradłam mamie z zapasów.Cudów nie działa, ale uwielbiam go za zapach i szybkie wchłanianie.


5.Orginal Source Mint&Tea Tree - bardzo lubię żele OS, ale ten wyjątkowo nie przypadł mi do gustu.Pachniał jak dla mnie płynem do mycia naczyń "Ludwik". Zużyłam go razem z TŻtem.
6.Bielenda, Tonik matujący Ogórek&Limonka - to też już 2 moje zużyte opakowanie, obecnie zdradziłam go dla toniku z Nivea.


7.Avon Naturals, Miód&Mleko, żel do mycia twarzy - kupiłam go w zestawie razem z kremem do twarzy i ubóstwianym przezemnie "miodzikiem". Nic złego mi nie zrobił, ale też nie zachwycił. Nie lubię jednak "słodkich" produktów do twarzy.
8.Avon Senses, balsam do ciała w sprayu - fajny gadżet na lato, nie kupię go jednak ponownie.


9.BeBeauty, peeling do ciała - zapach po jakimś czasie bardzo zaczął mnie męczyć, zużyłam go "na chama", nie kupię ponownie, bo lubię typowe zdzieraki.
10.Synergen, puder matujący - tego pana chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Cieszę się bardzo,że zużyłam coś z kolorówki.


11.Biały Jeleń, płyn do higieny intymnej - i znów to nie pierwsze zużyte opakowanie.Bardzo mi przypasował, dodatkowo na plus to, że ma pompkę.Fajny produkt za niską cenę.


12.Avon Care, nawilżajacy balsam do ciała - całkiem wydajny, zapach bardzo długo utrzymywał się na ciele, nie robił z moją skórą nic specjalnego, rzeczywiście lekko nawilżał, ale nie na długo. Sądzę, że kupię na promocji jakiś inny wariant zapachowy.

Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej na temat któregoś z produktów, to śmiało pytajcie w komentarzu.
 Pozdrawiam, hoe

16 komentarzy:

  1. a ja właśnie choruję na peeling biedronkowy, zachwycił mnie kiedyś jak podebrałam przyjaciółce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno ta cała seria do stóp z Biedry jest całkiem niezła. Ja mam żel-antyperspirant. Na krem i peeling też mam ochotę, ale narazie mam 5 kremów i 2 peelingi do stóp, więc muszę odpuścić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tu

    piękne zdjęcia

    zapraszam do mnie i do udziału w zabawie z ostatniego postu :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Ja jeszcze nie jestem z nich zadowolona.

      Usuń
  4. też używam tego antyperspirantu i nawet zadowolona jestem, puder też miałam ale u mnie się nie sprawdził.
    obserwuje i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy piszesz o Garnierze czy o Sorayi, ale ja z Garniera też jestem zadowolona:)

      Usuń
  5. A ja miałam antyperspirant Garniera i nie jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    Zostałaś nominowana do Liebster Award zapraszam http://diamondtearkosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful article! We are linking to this great article on
    our website. Keep up the great writing.
    My blog post : nicer dicer plus

    OdpowiedzUsuń
  8. Thiѕ poѕt iѕ in faсt a nіcе one it
    hеlps new web uѕers, whо are wishing for blogging.


    Fеel frеe to suгf to my wеb ѕite; 1more..

    OdpowiedzUsuń
  9. Increaѕing faѕt lіκe in teens, рregnаncу, one particular of the mοѕt thrillіng
    instancеs іn a lady's life, or getting lost a large quantity of weight can be the causes of it.

    My web blog; www.prnewswire.com

    OdpowiedzUsuń
  10. My brother recommended I might like this website. He was totally right.
    This post truly made my day. You cann't imagine just how much time I had spent for this info! Thanks!

    Also visit my blog http://www.youtube.com/watch?v=jLuC1nG5cPk

    OdpowiedzUsuń
  11. This article will assist the internet users for creating new
    webpage or even a blog from start to end.

    my homepage - http://www.youtube.com/watch?v=JoRWJriSgKc

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam dwufazówkę z Ziaja i te wielkie balsamy z AVON Care, są świetne - wydajne i mają super zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że zużywasz dość sporo różnych środków czystości więc pewnie jest u ciebie cały czas czystko. ja jednak na niektóre takie środki mam chyba uczulenie i strasznie drażni mnie ich zapach. Dlatego jestem zdania, że warto jest mieć przy sobie neutralizator zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ który może uratować nas w niejednej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie środki czystości czasami schodzą jak szalone i trzeba po prostu kupić nowe. Ja jestem jeszcze zwolenniczką posiadania oczyszczacz powietrza zdrovi, gdyż wiem jak bardzo fajnie sprawdza się on w każdym pomieszczeniu. Dzięki temu że powietrze jest czystsze i bardziej zjonizowane to nie ma tyle kurzu.

    OdpowiedzUsuń