poniedziałek, 28 marca 2011

Wróciłam !

Dziękuję za wyróżnienie od nurki z bloga Smarowidła i spółka :)

Zasady zabawy :
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić u siebie logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić link do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.
A na koniec stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą

Jak zwykle jestem spóźniona i większość dziewczyn już dostała wyróznienia,więc pozwolę sobie pominąć ten punkt. Wszystkie blogi,które mnie interesują mam w blogrollu. Obiecuję poprawę  i komentowanie Waszych blogów :D

Lista:
-mój Mężczyzna
-rodzina
-zakupy
-wakacje
-uśmiechy bliskich
-komplepenty ii mogłabym wymieniać w nieskończoność

+ imieninowy prezent dla meego Mężczyzny :D

za chwilę kolejny post :) 

 

1 komentarz: