piątek, 25 lutego 2011

The Versatile Blogger :) TAG

Zostałam oTAGowana przez Kizię Mizię.
O co tu chodzi?
1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
2. Napisz siedem faktów o sobie.
3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
4. Powiadom te blogi o wygranej.


1.Dziękuję KiziuMiziu jestem kompletnie zaskoczona gdyż zaczynam dopiero przygodę z blogowaniem  tymbardziej,że mój blog nie jest o kosmetykach z wyższej pólki. i w sumie nie byłam pewna czy kogokolwiek zaciekawi.
 tutaj możecie poczytać o KyzioMyziowym świecie i recenzjach kosmetyków   :):
http://kizia-miziaa.blogspot.com/


2.  1.Jestem baardzo nerwowa i niezdecydowana.
2.Mam kompleksy.
3.Uwielbiam Malibu.
4.Nienawidzę zimy.
5.Nie potrafię żyć bez muzyki.
6.Straszny wrażliwiec ze mnie.
7. Kocham zakupy.

3. No właśnie miałam wytypować 7 bl ogów na które najczęściej zagladam.Tak jak już pisałam dopiero zaczynam zabawę z blogowaniem.Blogi,które mam w blogrollu odwiedzam regularnie i trudno mi wytypować te 7. Niemniej jednak dziekuję jeszcze raz za wyróżnienie i pozdrawiam :)

plus niedawny makijaż oka:



i znalezione w necie:



mega ukłon za pomysłowość i wykonanie ! 


2 komentarze:

  1. Chyba każda z nas ma kompleksy :) też uwielbiam Malibu :)

    a te makijaże ust- super pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, świetne są te usta ;d

    OdpowiedzUsuń