piątek, 18 lutego 2011

Avon, Foot Works - Granat i Czekolada

Dzisiaj krótko i na temat. Niedawno zakupiłam wszystkie trzy produkty z serii Granat i Czekolada i muszę przyznać,że jestem zachwycona.
Kojąca kąpiel - co prawda nie zauważyłam tego ukojenia,ale akurat od tego produktu nie wymagałam nic szczególnego, ot co fajnie się pieni i przyjemnie pachnie.
Wygładzający scrub - stosuję go zawsze w duecie z kremem. Doskonale radzi sobie z martwym naskórkiem i skórą moich pięt.
Nawilżający krem - rzeczywiście super nawilża i odżywia stópki..Dość szybko się wchłania.

1.Trio :) 2.od lewej:scrub,krem oraz kojąca kąpiel


Wszystkie z 3 przedstawionych kosmetyków są w miarę wydajne.Opakowania też plus są poręczne i nie wyślizgują się z rąk. Uwielbiam też ich nieziemski zapach.

Podsumowując:
 

Scrub i krem kupię napewno jeszcze nie raz. bo po ich uzyciu moje stopy są wygładzone i miękkie jak pupa niemowlaka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz